【哲學精選】:黃子華經典金句實錄

日期:Thursday, April 28, 2016 11:22 AM — Tuesday, November 28, 2017 11:22 AM
地點:-
主辦方/提供者:Plátōn FF16

想參加
報名/買票
邀約
我去過
【哲學精選】:黃子華經典金句實錄
「以後,你見到你鍾意嘅藝人,你主動啲同佢講“除褲"啦...」
 
「搵食啫,犯法呀?」
 
「我有一份工...叫做陰工...」
「做工呢家嘢...不在乎天長地久...只在乎有無得“透”」

「若要人不知...唔好咁低B。」

「如果你没有時間談情就請你跟我露營 」

「卸咗妝後仲認得叫做化妝,認唔嘅叫做喬裝」

「基本上男人係做到三個不,不主動、不抗拒、最重要我地係不負責嘅。」

「我第一次戀愛之前,我嘅小龍女只需要一個條件,就係靚,我知我咁樣諗好膚淺,但係嗰陣時我仲細,唔知道原來身材都好重要架。」
 
「錯就要認!要對方認!!」
 
「你好巴閉咩?我夠有3個C咯,CHEAP、CHEAPER、CHEAPERPER」
 
「你愛的,得唔到,你唔愛的,你甩唔到。」
 
「鞠躬盡瘁死而後已,If I try so hard, I will die afterwards」
 
「百佳呢個名改得好,甘大間鋪頭只係得100樣野係佳。呢D咪叫做謙虛囉~」
 
喺公司,老闆會同我講:
「你番黎唔係訓就係去廁所,你當呢度係屋企呀,呢度係公司呀。」 
我番到屋企,阿媽又會話:
「你仲當呢到係你屋企咩,你番黎唔係霸住個廁所就係剩係識得訓!」 
「咁...咁我番屋企又唔訓覺又唔去廁所,番公司又唔去廁所唔訓,咁我呢D野去邊到做呀?」
 「不過後黎我諗過自己又係過份啲嘅,於是我就痛改前非,以後番屋企我就剩係訓覺,番公司就剩係去廁所。」
 
「我非常欣賞鄧小平嘅黑貓白貓,捉到老鼠就是好貓。」
 「我老友阿雄個老婆生仔,生左個黑人出嚟,我都係咁對佢講:黑仔丶白仔,快高長大就係你個仔啦!」

「喺愛情之中,女人最偉大!男人慨犧牲,就爲咗追求美麗;而女人慨犧牲,就只係得到一個麻甩佬!而最偉大嘅係佢哋根本唔覺得係犧牲。」

「處男係冇資格自殺嘅!」

「啲老闆成日話啲員工做野都唔攞個心出來,激死人。啲員工就成日話老闆都唔攞舊金出來,洗死人。」

「啲猪扒令到我哋啲男人好唔安樂,不過就令到你哋啲女人好快樂。」
 
「當乜嘢人都唔搵我做嘢,我就知道,我係一個偉大嘅藝術家,在生嘅時候係唔會獲得應得嘅尊重。唔止咁,我仲偉大過偉大嘅藝術家,因為我知道,我死後都唔會受到尊重。」
 

「人類有人類自己嘅食物鏈,人類嘅食物鏈簡單好多,只有三種。最下層係無產,中層係中產,頂層係X家產!」

活動訊息
門票 / 費用:
免費
開放時間:
年齡限制:
地點:
-
如何前往:
咨詢電話:
電郵:
資料連結:
日期&時間
地圖
評分(5分最高)
5

評 論



*以上評論屬個人意見,並不代表本網站立場,瀏覽者請自行評估,本網站恕不會負任何責任。*
 

為確保評語的真實性及參考性,如評語含以下內容將會被刪除︰
- 含粗言穢語或惡性字句
- 侮辱、挑釁、捏造事實誹謗他人或人身攻擊;
- 內容簡短﹑空洞,對別人沒有具體幫助;
- 具懷疑不實、偽造﹑惡意猜測或含誤導成份;
- 內容為醫生或員工以提交的虛假報告;
- 無親身經歷及懷疑由店方或其競爭對手發表的虛假報告;
- 重覆﹑濫發或利用不同身份對同一店刊登相似或相同內容的報告;
- 含有違法或違規內容;
- 內容與醫生診證無關
- 含未經版權持有人允許的內容。